OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP SLUŽEB
Definice smluvního vztahu:
Tyto smluvní podmínky definují obchodní podmínky mezi firmou Romana Kazdová, Nádražní 660/603, Kdyně, 345 06, IČO: 04051181(dále jen "lektor") a fyzickou, nebo právnickou osobou, objednávající si služby (dále jen "klient"). Zážitkové kurzy první pomoci (dále jen "kurzy"). Objednáním služeb se rozumí vyplnění a odeslání elektronické přihlášky.
Rezervace na kurz, ( dále jen "akce"), je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku přihlášení na akci, formou vyplnění formuláře.
Platba akce probíhá:
1. převodem z účtu na základě objednávky, a to na č.ú. 1971714/5500 (do poznámky napsat jméno /název firmy/ a datum kurzu) Částku dle zvoleného kurzu. Nebo dle předešlé domluvy o počtu přihlášených účastníků. Při neobsazení kurzu, bude kurz účtován na základě objednávky. Variabilní číslo pro tento kurz je dle vystavené faktury.
2. v hotovosti při zahájení akce u (pouze v případě, že se jedná o přihlášení na akci těsně před zahájením akce – např. 2 dny před zahájením)
Splatnost kurzovného:
1. Standardní splatnost kurzovného je 14 dní od vyplnění webové přihlášky bez ohledu na datum zahájení akce.
2. Pozdější splatnost je věcí individuální oboustranné dohody.
3. V případě, že je přihláška na akci provedena méně než 14 dní před akcí, je splatnost kurzovného kratší než 14 dní.
Závaznost objednávky:
Veškeré objednávky jsou závazné a řídí se občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.
Objednávkou kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Elektronická přihláška na akci je považována za závaznou a vztahují se na ni storno podmínky v tomto znění (a to i tehdy, neodešle-li platbu složenkou podle propozic).
Storno podmínky při stornu akce ze strany klienta:
1. storno do 14 dnů před zahájením akce – administrativní storno poplatek 300,- Kč,
2. storno 13-7 dní před zahájením akce – 50% z ceny akce,
3. storno méně než 7 dnů či neučiní-li klient storno vůbec a na akci, na kterou byl závazně přihlášen, se nedostaví – 100% z ceny akce,
4. v případě žádosti klienta je možné celou již zaplacenou částku použít jako zálohu, nebo úhradu na pozdější termín dané akce nebo akci jinou (bez sankcí-v plné výši),
5. klient taktéž může za sebe pověřit jinou osobu k účasti na akci v daném termínu, či v náhradním termínu akce.
6. storno akce je platné výhradně písemnou formou – dopisem (na adresu sídla firmy) nebo emailem z emailové adresy totožné s emailovou adresou uvedenou v elektronické přihlášce (na adresu: prvnipomoczazitkem@seznam.cz). A pro výpočet storno poplatku se vychází z data odeslání storna klientem. Účinnost storna nastává až po potvrzení storna ze strany provozovatele učiněné výhradně elektronickou formou (písemně pouze pokud nemá email).
7. klient má v souladu s § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit bez udání důvodů od uzavřené smlouvy (závazné objednávky akce a to do 14 dnů od provedení závazné objednávky akce. Odstoupení od smlouvy je platné výhradně písemnou formou – emailem (na adresu: prvnipomoczazitkem@seznam.cz). Vychází se z data doručení tohoto odstoupení zpět prodejci-provozovateli a podléhá storno podmínkám.
Storno podmínky při stornu akce ze strany organizátora:
1. v případě zrušení akce ze strany organizátora má klient nárok na vrácení platby ve výši 100%. Vrácení proběhne nejpozději do 30 dnů od storna akce.